Snabbisinlägg

Godmorgon!

Väskan är färdigpackad och tyngre än vanligt, har ju handat lite på Dollar + att jag hade en del saker kvar sedan förra helgen, så kom hit med en nästan tom väska och åker hem med en överfull väska som knapt går att stänga, den kommer väga ton ju, tror det blir bussen hem från tågstationen för en gångs skull, har nog ont i kroppen efter i lördags. Gruvar mig för att bära upp alla mina saker upp för alla trappor till lägenheten, ursha.
Får iaf skjuts till tågstationen av mormor och Cornelis om typ en halvtimme, så ska väl snart upp och ta åksjuketabletten och ta ner mitt fika som jag ska ha med.

Skriver lite senare, ha en bra dag mina vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0