plugg!

Godmorgon!

Sjukt knepigt, inatt vaknade jag några gånger och varje gång var det samma låt som spelades på spotify, hur sjukt är inte det då det slumpas låtar och vakna kanske tre gånger till just samma låt. :O läskigt.

klev iaf upp runt 10 ,fikade och tog en dusch för att göra mig redo för en pluggdag.
Har suttit och läst en vetenskaplig artikel på 12 sidor så nu ska man bara besvara lite frågor och få ihop det där till något bra, men var ju svåra frågor så känns lite drygt. Tror jag tar paus från den uppgiften och läser lite kurslitteratur istället eftersom det är en del sidor att läsa.

Också en glass på de så blir det nog bra. ;D

Kommentarer
Postat av: nita

sv; känner att rik låter riktigt bra just nu. Kollade på mitt konto och det är väldigt tomt. Tur mormor gav mig 100:- förut så jag klarar mig tills csn kommer.

Vi blir rika så skänker jag bort min studentlitteratur till en fattigstuden. Hahaha! :D

2011-10-17 @ 14:01:19
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0