O-planerad men rolig resa

Eftersom det har varit något fel så det inte gått att mobilblogga så har jag inte kunnat uppdaterat något på hela helgen, har testat flera gånger, men verka vara något knepigt fel.

Iaf så hamnade jag i Härnösand i fredags kväll, kom hem från skolan och funderade lite över en fest som skulle vara på kvällen, men var så himla trött så kände att jag fick nog stå över den istället hörde jag att Nita var helt ensam och skulle ha jätte tråkigt, så snäll som jag är så sätter jag mig på tåget och drar dit.
Var lite läskigt på tåget för det stog inte på själva tåget vart det gick som det brukar, och det stog heller inte något inne på tåget, så man hade ju ingen aning om vart man var då tåget stannade, men jag kom iaf till Sundsvall som jag tänkt för att sedan kunna ta bussen vidare till Härnösand.

Jag och Nita hade planerat att ha en lyxmiddag nästa helg, men tog det nu istället, så vi gjorde potatisgratäng,fläskytterfilé och sallad, jätte gott blev det, så det tycker jag vi lyckades bra med.
Sedan blev det sitta i soffan framför tv och tjocka massa chips och prata en hel del tills jag satt och halvsov i soffan, då gick vi och la oss i sängen tro jag slocknade på en gång, så trött var jag. xD HAHA

På lördagen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra men vi började iaf med en sväng på stan som avslutades ganska fort med tanke på att Härnösand är inte så stort. xD
Men hittade iaf en parfym jag vill ha, men sånt kan jag inte köpa denna månad iaf för nu är man lite fattig.

Eftersom vi inte orkade göra någon middag så började vi med tjockiskväll redan vid typ 4-5, med chips som blivit över, godis, glass och morötter, ja en hel del tjockade vi i oss samtidigt som vi såg på några filmer.
Sedan tog vi en sväng förbi någon fest och kikade där, tog några helium ballonger och stack hem och hade roligt med dem. HAHA.

Så idag har vi slöat bara, tagit någon promenad i ett gulligt och mysigt område,stött på en lekpark som inte var barnvänlig och tagit lunch på Subway trots att vi är fattig.
Låter som att det enda vi gjort är att ätit men vafan vi har haft lite lyxhelg ju olch lite annat har vi ju gjort också. xD
I eftermiddag åkte jag hem till Timrå,massa strul då man skulle dit, bussen var sen, sen då den kom var den full så fick inte åka med, då nästa kommer så stanna den inte i Timrå och tänkte låta mig stå ute i kylan yttligare ett tag och frysa, men tillslut fick jag åka med iaf och typ skynda mig av i Timrå, men tur det.

Har varit en rolig helg tillsamans med Nita, det får vi göra om. :)

Nu ska jag sätta mig i soffan och se film. Hejs!


Kommentarer
Postat av: nita

sv; ja! måste verkligen göra om det här! och jag måste pallra mig till dig också. (:

2011-10-09 @ 19:59:47
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: Marlene

Ja det var kul att få träffa dig en snabbis men snart kommer du hem igen och då får vi träffa dig lite längre..

Kram Mamma ...

2011-10-10 @ 14:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0