mums!

Sitter och trycker i mig lite glass, riktigt gott måste jag säga. Hade så bråttom då jag skulle välja glass, med tanke på att mamma stog i kassan och vi hade glömt tagit glass som vi pratat om så skyndade jag mig och tog typ första jag såg, blev någon glass med, choklad, apelsin och banansmak, var faktiskt ganska god.:D
Annars hade man väl fått ångest, om man tagit en äcklig glass, haha.

Intervjuen med Pernilla ( LLU) gick snabbare än jag trodde, hade räknat på minst en halvtimme, men tog inte ens så lång tid så kändes ju skönt.
Fick reda på att jag kommer hamna på en avdelning med barn 3-5 år, fast fanns några 2 åringar i gruppen också, men kommer bli roligt, känns spännande, och det är ju faktiskt inte så långt tills min första Vfu. :P

Ikväll väntas det träning igen och känner mig inte så motvierad till det idag heller, man känner att nu när mörkret kommer och det blir kyligare och fuktigare ute så blir man inte lika pepp att träna så sent, man är oftast trött efter att ha kommit hem från skolan, speciellt om man varit ute hela dagen och lekt och sprungit runt, man känner sig mer pepp på inneträning nu, men samtidigt så tycker jag ju inte att det jag håller på med nu är tråkigt, tvärtom, det är skitkul, bara det att man känner sig så trött, men det är bara två veckor kvar och ska ändå bli roligt att se om det blivit någon skillnad. :)

Nu ska jag kika min mail, väntar på svar på ett mail, så tycker jag borde fått det nu.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0