mums!


Det här är vad jag proppar i mig en söndagkväll, glass med kolasås och silverkulor.;P
Mycket gott måste jag säga!

Gjorde inte så mycket idag, hade lite ont i huvudet så orkade inte kolla om någon var hemma och ville göra något, så följde med mamma på Willys och handla lite, fixade några saker som jag kunde ha på tåget imorgon så man slipper ta de i sista minut som sist.
Ja sen så har jag kollat på haloweenkläder typ resten av dagen, eller ja inte hela då, har tränat en stund på crosstrainern och tagit en dusch också, men annars så skulle man kunna säga att jag legat här i sängen vid datorn en stor del av dagen.
Därför ska jag nog dissa datorn snart för att göra något annat ett tag.

Kommentarer
Postat av: nita

Sv: ja, första kursen slutar nästa vecka på tisdag. Så börjar andra redan på måndagen. Knepigt system.

2011-10-24 @ 13:16:33
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0