kul kväll

Igår började kvällen med att hämta upp Victoria på örnen och låta hon och Mathias få springa in på ica en sväng, medans for Emma hem till mig och väntade, så när vi for in på gården så hoppade vi in i hennes bil och drog ner på ica igen för att handla lite gott åt oss. :)
Därefter blev det film, Ramona and Beezus, HAHAH Jesus? xD Bara de som sett den filmen som fatta det där och ja det var nog de roligaste på hela filmen. :P

Efteråt kollade vi på maskeradkläder och skjutsade lite folk in till stan innan vi fick för oss att gå in på chatroulette. xD Ja och det var ju ganska roligt måste jag säga.
Kvällen slutade iaf ganska sent och blev ganska så sjukt, men endå kul liksom. xD


Nu har jag nyss skjutsat hem Victoria och lagt mig på sängen, Vad fan ska man göra idag? :P
Har ingen aning faktiskt, men återstå att se. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0