kanelbullens dag.

Idag är det kanelbullens dag så har ni inte ätit en bulle, så borde ni göra det, själv startade jag redan med en bulle som frukostefterätt. ;D Ha ju kvar en del sedan jag bakade sist och klart man ska äta bullar på kanelbullens dag, är ju gott ju, onyttigt och gott. ;)

Idag har jag tvättat lite, och gjort klar en av studietekniksuppgifterna och läst klart nästan allt som man ska ha läst tills på torsdag, bara ett par sidor kvar, så känner att jag har fått något gjort iaf trots att man varit ledig.
Till studietekniksuppgiften skulle man testa en del metoder för djupinlärd ansats eller vad det hette, och var ett ganska bra sätt att plugga, man fick använda hjärnan mer och få mer förståelse över det hela, så ska försöka lära mig att använda det där på fler texter, ju mer man gör det destå lättare blir det väl säkert.

När jag skulle gå till träningen idag så var de söta hararna ute, dock inte lika många som då jag gick med Tom och Mikaela, men 3 stycken små harbebisar iaf, supersöta. <3 :D
Träningen var jobbigt, mycket armar och mage idag så fåse hur det kommer kännas imorn, träningsverk kanske? xD Hade typ löv hela håret då jag kom hem, och var kall efter att ha legat massa på backen, så en varm dusch var riktigt skönt.
Nu har jag nyss ätit lite omelett och ser på tv,funderar på att hoppa ner i sängen och fortsätta kolla därifrån. :D
Låter ganska skönt. =)

Godnatt alla <3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0