Haloween

Igår var det mycket som hände, började med att klänningen till min maskeraddräkt verkade vara till för för dvärgar så att den blev alldeles för kort för mig, antingen visade man hela rumpan, eller hela brösten så fick skynda mig till Birsta och leta något annat att ha på mig, slutade med att jag köpte en röd blus,en svart skinnkjol,svarta strumpbyxor och en svart spetsbandeu eller vad de brukar kallas. Ett svart och ett rött nagellack kom jag hem med också sen fick det vara nog tror jag. ;O
Sedan åkte vi och tog en korv på Ica maxi och vandrade in på skoaffärerna där för Mathias skulle ha ett par nya dojor, därefter en sväng på systemet och till Alnö för att hämta en bok innan jag väl fick komma hem igen.
Duschade och målade naglarna som jag höll på få ett bryt på efter ett tag, trodde att det hade torkat men inte tillräckligt tydligen så smetade ju ut allt på min kläder dessutom, sen gjorde jag om och gjorde samma misstag igen, sjukt störande.
Åt lite mat, taccos var det, sedan drog jag till Mathilda och fixade mig där inför kvällen. När vi var klara så var det Djävulen och djävulens katter ;D, jag var djävul, fast sen blev Ella också djävul så det blev två djävular och två kittycats. ;D
Spankpinnen(djävulsgaffeln) glömde jag någonstans så fick aldig med den in på krogen, lite synd. =(
Vi var iaf på memento där de hade haloweenfest, gratis inträde om man var utklädd ;D, Men det var roligt, träffade en del folk jag kände. ;P (d)jävulst roligt. ;D HAHAHA

Idag är man rätt seg och trött, har ont i mina fötter och även mina ben, men det är väl så det ska vara antar jag.
Fick kliva upp och åka och fota vid Timrå sok till en uppgift och handla lite,så ingen sovmorgon här inte, nu tänkte jag hämta min cola och försöka skriva ett par rader på uppgiften, hua känns jobbigt. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0