?

Asså vart fan kan min gaffelpinne tagit vägen, den är inte hos Mathilda där vi förfesta och inte i bilen som vi åkte med dit, måste ju ha tappat den då vi klev ur bilen, men man har ju lite ångest att man inte gick direkt då man märkte att den var borta och kollade på parkeringen, hann ju aldrig använda den känns ju drygt, och jag som skulle sälja det här, får försöka fast jag inte har alla tillbehör då.
Och det roliga är att man skulle kunna tro att Memento är ett slott, vi alla gick själva ett tag och letade efter varandra och hittade inte varann, så stort är det ju inte där heller, helt sjukt. xD

Aja blev bakismat till middag idag, kycklingrulle! <3 Har varit på Ikea en sväng också, fick en till gardinstång så jag kan sätta upp dubbla gardiner. Mina julgrejer har ju kommit nu,gardiner, kökshaddukar,kuddöverdrag, och lite andra saker, kommer bli mysigt i min lägenhet då jag få julpynta lite.
Har också varit ute och gått en sväng med mamma och pappa, så nu ligger jag på sängen och ska strax gå upp och betala en räkning och se på Filip och Fredrik.
Blir nog inget mer pluggande idag, orkar fan inte, få skriva mer på tåget imorgon eller innan med kanske.

Kommentarer
Postat av: nita

Längtar efter att få julpynta här hos mig! Min lägenhet känns inte så mysig och fin som jag vill. ):

Till helgen ska jag till mormor och plocka på mig massor med julpynt. Kommer klämma in en julgran här också sedan. :D

2011-10-30 @ 21:53:54
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0