Dag 18 - Vart jag shoppar mina kläder hellst,och varför?

Oj jag köper ju mina kläder på många ställen, men hellst..

Junkyard står ganska högt upp som favorit av mina shoppingställen, eftersom jag är lite halft beroende av märkeskläder, och på den sidan finns många bra märken som jag tycker väldigt mycket om, och de har typ alltid snygga kläder, så där shoppar jag gärna då jag har lite pengar.

De gånger då man ha mindre pengar så shoppar jag gärna på Gina tricot, det är oftast bra priser på kläderna och brukar vara ganska snygga också.
Finns ju många bra affärer med bra priser på kläder, cubus och hm kan ha många fina kläder också.


Men jag shoppar nästan mer över internet skulle jag tro, finns så många bra sidor man kan hitta snygga kläder på.
Men det där få väl räcka. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0