Dag 17 – Mitt drömfordon

Jag väljer att berätta om min drömbil här.

Titta på dessa exempel på bilar :
Jag vill ha en rosa bil, gärna mörkare rosa som bilden längst till höger.
Jag vill hellst ha något som ser ut för att vara något, den ska vara riktigt stylad både till ut- och insida.
Den ska vara en riktig blickfångare, en sån bil som alla drömmer om att ha. :P

Någon speciell bilsort vet jag inte, visst jag drömmer gärna om att få äga den dyraste,maffigaste och grymmaste bilsorten, men samtidigt kan man nog göra de flesta bilar snygg om man styla om dem väl, och är dem rosa gör ju det väldigt mycket att den blir snygg också. ;D HAHA

Jag har sett stylade bilar med stjärnor på och de var riktigt najs, så det skulle jag kunna tänka mig att ha också, typ tre stycken silver-glittriga stjärnor någonstans på bilen, sidan kanske, vet inte riktigt. :P

Coolast vore ju om man hade sånna dörrar som öppnas uppåt, det är najs, sen måste ju bilen ha ett sånt här psssshhh ljud också. xD haha jag hoppas ni förstår vad jag menar, kommer inte på vad de heter just nu. xD

Skulle absolut kunna tänka mig att ha alla de varianter som är på bilderna ovanför, de var fina allihop. :P

Vore ju inte fel att vinna en miljon eller nått, då kunde man skaffa vilken bil man ville. :D


Kommentarer
Postat av: nita

Jag förstår vad du menar med ljudet, hahaha!

Men.. Trodde partybilen var din dröm! Den vi skulle köra genom Timrå. :D

2011-10-16 @ 21:15:47
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

Eller så går vi klart skolan så vi kan jobba och få ihop pengar till att bygga partybilen! :DDDD

2011-10-17 @ 12:29:40
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0