Dag 13 – Min favorit låt

OJ svårt! Det här med favoriter då det gäller låtar och filmer kan jag inte riktigt med, jag har inga favoriter, eller så byter jag favoriter hela tiden för att jag lyssnat sönder på en del.
Men jag kan bjuda på några låtar som jag tycker är bra iaf, och då tänkte jag inte ta hela min spotifylista eller så utan bara några få. :)


 Whistle- Stuback
     Basebrothers- panikchock, Basebrothers- round and round.
Skulle kunna lägga upp alla Basebrothers om jag vela, men så kul ska vi inte ha det, jag tröttnar aldrig på deras låtar.
 Headhunterz & Wildstylez- the story unfolds, änuu en låt jag aldrig tröttnar på.

 Inna- Deja vu
 Headhunterz- stuck in your head.
 Italobrothers- stamp on the ground, tröttnar aldrig på denna låt, och gillar nog alla deras låtar också.


Asså nu ha jag bara gått igenom några låtar uppifrån och ner på min spotifylista, fortsätter jag mycket till så blir aldrig detta inlägg över, då kommer jag fylla på med flera låtar till, för som sagt det är så sjukt mycket låtar jag tycker om, och jag kan inte utse en favorit..

Men har bjudit på några få låtar iaf. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0