:D

Då var man hemkommen och nyduschad efter dagens träning, den där duschen hade jag längtat efter hela dagen eftersom man varit ute i kylan en stor del av dagen.
Så nu sitter jag och tittar på rally brudar som går på 7:an och äter chips för att fira att jag klarade första kursen, efter att ha väntat länge och kikat varje dag så hade äntligen betyget kommit upp på studentportalen, så det känns bra att man klarade det.
Ska se om jag kan skriva ett par rader till på artikeluppgiften, den var så himla jobbig den här uppgiften så vill bli av med den fort, ska skriva imorgon på tåget också men känner att jag skulle vilja få dit något mening iaf,bara något liksom, men får väl se då. :)

Ska väl inte sitta uppe så jätte länge, ska ju orka kliva upp tidigt imorn också.
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: marlene

Grattis Gumman till att du klarade första kursen ....

2011-10-21 @ 06:58:33
Postat av: nita

MEN GUUUUD!!! Jag såg också Rallybrudar och åt chips. XD

2011-10-21 @ 09:30:15
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

sv; Blandade lite. Först åt jag några creamcheese men Jocke tycker inte om dom så mycket så bytte till lättsaltade. (:

2011-10-21 @ 14:11:08
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0