Bowling

Gårdagen var först tung och dryg, skulle städa och märkte att jag sölat sockerkakssmet lite överallt i köket, så blev till och skrubba rejält, men som tur var så gick det bort iaf.
Hämtade ett paket på coop, lämnade det hemma och drog vidare till Willys för att handla lite. Där var det äckligt mycket folk, fick alla lön igår eller vad var det frågan om? Godiset var billigare denna helg också, så var kö för att köpa godis och en jätte lång kö för att betala allt. Det var 27 grader ute och riktigt varmt inne också, så man höll ju på dö innan man kom ut därifrån.:p

Cyklade iaf hem och lämnade grejerna och cyklade ner till stan och letade en shaker, hittade en för 47 spän, trodde jag skulle hitta någon som var svindyr bara.:o
Vid 5 tiden stog jag på tågstationen och mötte upp Tom och Mikaela, därefter gick vi till bowlinghallen och lämnade deras grejer och gick och åt pizza på verona. Utan pinnar denna gång också och jag skämdes ju lite och gå in där efter att jag och Emma klagat på dem.
Synd att jag inte färgat håret i någon annan färg eller att jag tog på mig göasögon så de inte skulle känna igen mig.:p

Kollade på när Tom och Mikaela spelade sin första start. För er som inte fatta så är det junior masters, en tävling i bowling.:) Linnea, hennes mamma och Alex mamma satt också där med mig och tittade på, så man slapp ju sitta ensam iaf.

När vi kom hem var jag äckligt sugen på godis, ni tro inte jag råkat ställt godiset i skåpet ovanför kylskåpet där det bli jätte mycket värme i? Jodå, så chokladen var ju alldeles smällt och kladddig, tur det fanns frys att rädda dem lite med och chips som man kunde trösta sig med.:p haha.

Var iaf en kul och trevlig eftermiddag/ kväll igår och blir nog lika roligt idag skulle jag tro.:)

Nu ligger jag i sängen, lite såhär halvdöd,och skriver i från mobilen, så om de bli något knep med inlägget så skyller jag på det. :p
Börjar få kramp i armen av att skriva så ska ge mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0