Bowling och final

Hallåhallå!
Igår gick vi ner till hallen efter vi fikat och gjort oss klar för att titta då Linnea och Alex spelade, därefter blev det en runda på stan för lite shopping, eller ja det blev väl inte så mycket shopping för min del då eftersom jag känner mig fattig denna månad, men fyndade en till träningströja för 50 kr. :) bra pris!

Blev bjuden på taccos också, riktigt gott var det och roligt att ha någon och äta sån mat med, så tråkigt att äta taccos själv.;p
Annars igår så tittade vi på ännu mer bowling och Tom och Alex gick till final,kul för dom, så blev hem och fira med både godis,glass och chips.:p

Nu är vi redan på hallen för att invänta finalen, trött är man, men få lägga mig tidigt ikväll.:p
Men vi få önska de lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0