Bio!

Då var man tillbaka i Gävle igen, efter helgens lilla Trip, tågresan var ganska dryg för tåget stannade och stog stilla flera gånger för tågmöte, den brukar annars stanna högst 1 gång, men hade iaf min mobil som sysselsättning, med musik och några spel så klarar man sig, och något gott att äta på såklart. :)

Vart lite chockad då jag såg snö på torget, asså det var inte så att det såg ut som nykommen snö, utan mer som att någon slängt dit ett tjockt lager med snö för att bli av med det bara. :O
Skumt, men jag gillar det, mer snö tack !

Lämnade grejerna i lägenheten och drog ner på affärn och handlade det som behövdes till dagens middag, så nu har jag nyss ätit och ska strax diska undan efter mig, jobbigt och diska, men orkar nog inte göra det senare så lika bra och fixa det nu.

Idag blire ingen träning, har "ont i huvudet" ;), ne men har gratisbiljetter till en förhandsvisning på en film som gå ikväll, så ska ta med mig några och gå och titta på den istället, gratis är ju najs liksom. :P
Kan ju skriva senare om den var bra eller inte. =)

Ha en trevlig kväll, trots att de är måndag och många är trött och slö.;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0