Yoga

Har suttit på tåget typ halva dagen, eller ja kändes som så iaf, kändes som det tog extra lång tid idag men det kanske var för att tåget var för tidigt och skulle stå still i Huddik i hundra år.
Aja hade min bok och läsa, och en påse gott och blandat så jag klarade mig finfint ändå.
Hade fixat en baguette med kycklingröra som jag skulle ha på tåget, så när jag kommer in till stan så märker jag att jag glömt den i kylskåpet, blev man nå less eller, hade sett fram emot just den mackan, men de är tur man har en snäll mormor som ser till att jag inte svälter och fixade en ny macka åt mig. <3 =)

Stannade till på Friskis & Svettis på väg hem och fixade ett kort där som jag velat gjort länge nu, så senare på kvällen drog jag ner och körde ett yogapass med några girls, visade sig vara som en avslappning, men det var rätt skönt det också så kanske kan sova bra i natt då. ;D
Har nyss duschat och ätit upp den andra halvan av mackan som blivit över sedan tågresan, så nu ska jag göra mig klar för att lägga mig i sängen och se på tv en stund. =)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: nita

Vill också köra lite yoga! Finns inget bra ställe här. o:

2011-11-08 @ 09:40:55
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

sv; jo, yoga är kul men kan även vara jobbigt. XD

får utöva lite yoga hemma och hoppas de fixar nått sånt här snart. (:

2011-11-08 @ 16:31:54
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0