Hello kitty ;D

Hallåhallå!

Imorse då jag vaknade, kändes det fortfarande som natt, ville bara somna om och sova lite till, men så skönt få man ju inte ha det på en tisdag, så var bara till att kliva upp och fika och göra sig klar.
Var knytte idag på morgonen, ganska skönt att komma ut en stund så man vaknar till liv, var skönt väder ute, lite isigt men snön saknas kan jag säga, vill kunna gå ut och se hur marken är vit och hur snön dalar ner från himlen, inte massa is,lera och gräs, är trött på sånt nu.

Slutade halv 5 idag också, så har nyss ätit lite och nu sitter jag och kollar på Greys på tv, ska strax ta cykeln och cykla iväg till Emelie där vi ska göra klart en uppgift idag.

Juste hade beställt ett nytt skal till min iphone som kom idag,gick jätte fort, för beställde det i söndags tror jag. Har bara en jätte dålig,oskarp bild, men kan bjuda på den ändå. Det är hello kitty, men den va så typisk mig, för det är rosa och en rosett på den, så kände att den måste jag bara ha, jätte söt tycker jag. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Hihi, perfekt! Jag är enormt nyfiken. Han säger att det är något litet, hmm?

2011-11-29 @ 22:26:20
URL: http://victoriabromann.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0