Söndag igen

Hallåhallå!

Var skönt att komma hem och bara göra ingenting för en gångs skull, satt och tittade på "så mycket bättre" med mamma och pappa, och kände mig lite småtrött efteråt så letade fram en gammal bok som jag hade på rummet och la mig i sängen och började läsa, Någon annanstans heter den och jag har läst den förut, för jätte många år sedan men jag minns att den var väldigt bra så kan vara värt att läsa den igen. =)

Imorse följde jag med och kollade på innebandymatch, Mathias var inte med eftersom han är skadad, men alla andra skulle ju dit och kolla så hängde med jag också.
Efteråt for jag hem och tröck i mig lite panpizza och for med mamma till kyrkogården och tände ljus för morfar, sedan drog vi vidare mot Dollar och Birsta och kikade runt lite. :)
Sedan ringde pappa och sa att farmor och Robert var på väg så då for vi hem, så nu har vi nyss fikat lite tillsammans med dom, så nu vet jag inte vad jag ska göra, man kanske ska se på tv kanske, passa på medans det finns ett antal fler kanaler. :P

kanske uppdaterar lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0