SLUT TJEJ

Efter att ha varit tillsammans med barnen mellan kl 9 - 5 och varit med på möte till klockan 7 så känner jag mig riktigt trött och slut nu. Hände en hel del saker på förmiddagen som fick mig att bli ganska chockad, var väl något som inte riktigt tillhör de normala dagarna, och sånt kan ju vara lite drygt.

Gick och handlade direkt efter jag slutade men då jag kom hem så hade ju tiden gått så långt så jag var inte sugen på mat längre och inte den mat jag tänkt direkt så blev toast till middag iställett.
köpte även med mig lite choklad hem för det kände jag mig värd efter denna långa dag.

Nu ska jag leta reda på en lek som jag kan utföra på onsdag, vill egentligen bara lägga mig och sova men ska försöka leta litegrann iaf. :P
Skulle ju ta rätt på tvätten också, det orkar jag inte heller, känner att jag skjuter på mycket tills imorn men så kan det vara då man är trött, det är ju trots allt måndag också. ;P


Kommentarer
Postat av: nita

Dessa jobbiga måndagar.

2011-11-21 @ 20:56:37
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0