Resultatet

Ta på er glasögona om ni har dålig syn, för idag råka jag välja kanske lite väl ljus text på det jag ville visa, jag ser ju galant, men  kanske borde tänkt på att inte alla gör det.
Men nu har äntligen samanställingen från Army Fitness kommit, eller ja fick ett mail där Daniel( Tränaren) hade fixat det super bra med procent och staplar och allt möjligt så man skulle se riktigt.
Så skrev av mina resultat bara lite enkelt så här så tänkte dela med mig utav min förbättring, jag känner mig nöjd och om ni tittar så förstår ni säkert.
Testerna gjordes under 2 minuter då man skulle klara så många som möjligt under den tiden,
förutom 1600 m och jägarvila då, då tog de ju tid på oss hur lång tid de tog och hur vi orkade, och för er som inte vet vad jägarvila är så r det 90 grader mot en vägg, dö jobbigt.



Var även roligt att se vilka som förbättrats bäst i de olika grenarna eller vad man ska säga, vilka som förbättrat konditionen bäst och vilka som förbättrat styrkan mest, massa sånna där saker. :D

Men aa, jag hoppas ni ser vad som står i min lilla ruta. ;D

Kommentarer
Postat av: nita

sv; jo, vi får hoppas allt går bra.

2011-11-09 @ 21:28:02
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

Tur att jag har bra syn och ser vad det står. (:

Kul att se förbättringar och sånt. Man kanske ska skriva sånt själv. Haha! (:

Du hade ju förbättras bra på allt. (:

2011-11-09 @ 21:28:57
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: Marlene

Vilka kanonresultat. Håll i detta nu så du inte rasar tillbaka på 0 igen.



Grattis.

/Marmma

2011-11-10 @ 06:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0