Onsdag

Idag har jag varit trött hela dagen, trots att jag la mig tidigt igår, Mullebarnen gick iväg innan lunch idag så det var endast knyttebarnen kvar och det var ganska mysigt och lugnt då det inte var lika många.
Så vi har suttit och pysslat lite idag, målat fåglarna som vi pratade om igår och jag passade på att visa några några pysselsaker jag tyckte om att göra som barn, och de verkade de tycka var roligt. =)
Jag har väl alltid varit lite pysslig av mig och tyckt om sånna saker, så jag tyckte det var roligt faktiskt. =)

Senare på dagen fick man känna på hur man kan hantera de stressiga situationerna för en liten stund, för då blev de inte lika lugnt eller hur man ska säga, men tyckte ändå att det funkade ganska bra.

När jag kom hem blev allt typ kaos, mitt simkort till internet hade spärrats så kom inte in på internet och jag hade bokat aerobixpass klockan 5, men när jag väl kom hem och var jätte trött och hungrig så kände jag att jag inte orkade så hade tiden börjat gått över den tid man senast får avboka och kom ju inte in på internet och hittade inget nummer först, när jag väl hittat ett nummer och ringt så svarar ingen, men efter att ha ringt några gånger så löste det sig tillslut.
Drog med mig Olivia ut och gick till Telia för att fixa nytt simkort, så nu har jag internet igen, tur att det gick att fixa.

Juste, när jag skulle gå ut så stå tre killar på våningen längst ner och ena av dem har låst in sin nyckel, där jag bor så låses dörrarna av sig själv då de stängs, och det stället man ska ringa till då sånt händer hade ju såklart stängt, stackarn, men han skulle väl få sova hos någon granne idag då, men man träffar knapt någon i trapphuset, ganska sällan så tänk om dem inte ens känner varandra, känns ju lite konstigt då.
Och det är skitdyrt att lösa ut ny nyckel ju om han måste göra de. :o

Aja nu ser jag på bonde och ska strax gå och göra mig en macka innan jag går till sängs, är lite kallt här inne så är nästan skönast att ligga i sängen under ett varmt dumtäcke+ min mys filt. :D

Men eftersom jag inte kommer skriva mer idag så säger jag godnatt redan nu. :) GODNATT!

Kommentarer
Postat av: nita

I studentlägenheterna här är det också så att dörren låses då den stängs. Fast dr har nyckelmänniskan jour dygnet runt även på söndagar. Men kostar 800:- för att de ska komma och låsa upp dörren, går på 3sek och är svindyrt! Hände för en i min klass som bor ganska nära mig, så nu har jag ena extranyckeln till henne så hon inte blir utelåst igen. o:

2011-11-16 @ 21:25:04
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: emelie

Varför dissa du min kommentar;o

2011-11-17 @ 13:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0