Mumsigt

Har varit och lyxat till det lite med att äta ute tillsammans med Nathalie, Anna och Linnea. :) Vi gick runt på lite olika ställen innan vi väl hamnade på Allstar och köpte in värsta stora köttbiten som man fick ha mördarknivar till, men det var gott och mätt blev man så det var ju bra.
Dom har nyss öppnat Allstar här så var väldigt fint där inne, syndes att det var nytt. =)

Så nu tittar jag på Så mycket bättre och äter chips och godis som blev över sedan igår, ganska najs det också, imorgon är det ganska mycket att göra, ska intervjua mamma,skriva en liten presentation om mig själv att sätta upp på förskolan på måndag, för det tyckte min llu(handledare) var bra även om dem har skrivit på en tavla att jag ska vara där så kunde det vara bra om jag ville ta en bild på mig och skriva något själv, så får väl göra det då. :) sen kanske jag hänger med på spinning om jag hinner för ska tvätta också, tvätta är väl det jobbigaste, fast egentligen skulle jag behövt städa lite i garderoben innan jag tvättar och ska in med fler kläder, för typ allting har rasat och då blir det ju knappast bättre om jag slänger in fler kläder, får väl se om jag får någon tid över till de också. :)
Ska iaf ha sovmorgon först så är det bra med det. ;D

Godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0