kortdag

Skola 1 timme idag, sedan gruppuppgift. Vi kände att vi ville få den uppgiften klar idag så vi gick ut och fotade lite saker till uppgiften och gick hem till Emelie och satt oss och gjorde klar uppgiften.
Så nu kan vi stryka 1 av alla hundra uppgifter typ. Skönt!
Gick på stan en sväng med Olivia också, var massa rea överallt men är lite smått fattig nu så blev inget för mig, sedan skulle hon till frissan så då drog jag mig hemmåt, skulle också behöva gå till frisören, innan jul kanske? :P
Man vill väl ändå se lite normal ut. ;D

Ikväll har jag faktiskt inga planer, ska försöka läsa lite ur kursliteraturen och se på tv bara. :P
Skulle behöva handla lite smått, men de tror jag att jag tar imorgon, orka inte gå ut nu. hehe.


Kommentarer
Postat av: nita

Du kan spela wordfeud med mig. Blir arg på att det tar sån tid för alla jag spelar med. XD

2011-11-10 @ 19:35:17
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0