Knytte

Idag har jag varit på knytte och träffat Maria Nyckelpiga och fått sett vinterns fåglar, och vart lite smått chockad över hur duktig barnen var på fågelarter, asså inte ens jag kan så många fågelarter, jag trodde någon fågel på gården igår var en kråka, visade sig vara någon annan fågel, men tro vi skulle få lära oss mer om fåglar till våren så kanske blir lite duktigare dådå, men anledningen till att man inte har så mycket kunskap om dem är kanske att jag hatar fåglar och är rädd för dem, så håller mig lite på avstånd från alla fåglar.
Men var riktigt spännande och roligt att få följa med och se vad de hittar på när de är på knytte.

Slutade vid halv 3 idag, ganska skönt, så gick hem och fikade,duschade och tog lite mat, så nu sitter jag redan i min pyamas trots klockan inte ens har slagit 7 och funderar på att lägga mig i sängen, seriöst är sjukt trött och skulle nog vara super skönt att kunna lägga sig och se på tv eller nått tills man somnade.

Tänkte ta upp en sak som jag inte riktigt gillade..
Fick en komentar, en fråga, asså de va inte själva frågan jag störde mig på utan att tjejen som skrev inte lämnade någon mailadress/blogg eller annat som jag kunde svara till, så om ni vill ha svar på era komentarer så kan ni faktiskt inte vara anonym, för jag svarar inte så ofta på frågor i inlägg och tycker heller inte om då folk inte våga stå för vilka de är, så om ni vill ha svar på era frågor, så skriv mailadress/blogg eller liknande, så svårt är det inte. =)

Ha det bra mina vänner :)


Kommentarer
Postat av: nita

Det är illa då barnen kan mer än vad vi kan. XD



Hoppas hon hittar tillbaka och kan lämna mailadress nu då.

2011-11-15 @ 20:13:33
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0