Första dagen

Hejhej!

Vfun har dragit igång och den börjar med att min llu inte var där och verkar inte ska vara på hela veckan, ingenting som jag fått informerat direkt, sedan var det många sjuka så var många vikarier som fått hoppat in, och jag som skulle få veta schema och allt idag, men nu fick vi bara ta min handledares tider tills hon kommer tillbaka, tur att de andra på avdelningen kunde hjälpa mig och vara till stöd idag iaf, jag är iaf på en avdelning som heter Bullerbyn och är barn mellan 3-5 år, några 2 åringar fanns också i gruppen som jag fattade det som.

Många barn och många namn att hålla koll på, men det ska nog sitta innan det här är klart.
Dagen har varit rolig trots allt strul och det har ju faktiskt gått ganska bra också så känns bra. =)

Slutade vid 3 tiden så då jag kom hem märkte jag att det kommit 2 av mina böcker jag behöver och även en trisslott av mamma och pappa med ett grattiskort för att jag haft körtkortet i ett år, tack så mycket, vann faktiskt 25 kr om någon är intresserad att veta. ;) HAHA
Cyklade iväg till Willys och handlade lite innan jag gjorde ordning lite taccos, hade lite körrfärs och sånt kvar sedan i helgen så kände att det fick bli lite taccos igen då, men det är gott så det skadar inte mig. :)

Har suttit och försökt minnas tillbaka till min barndom nu, har en uppgift då man ska göra en barndomskarta, så har börjat lite på den och det var nog den roligaste uppgiften vi ha haft på länge, ganska roligt och få minnas tillbaka allt roligt man lekte då man var liten och massa sånt där.
Men måste ta hjälp av mamma på en del frågor så ska fortsätta en annan dag.

Nu sitter jag i soffan och känner mig ganska trött, ska gå och göra i ordning lite kycklingsallad tills imorgon, så är väl bäst att man gör det nu innan jag blir ännu mer trött eller fastnar vid något tv-program.

Ha en bra kväll alla :) <3

Kommentarer
Postat av: nita

Jag vill också ha present när jag haft körkort i 1år. o: Tycker att jag är värd det. XD

Får köpa något till mig själv. XD



Jag har vfu nästa termin och längtar! Dock så har vi massa fältstudier nu så kommer ju ut på diverse förskolor ändå. (:

2011-11-14 @ 20:24:17
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag har en fråga, har du strulat med något folk som är från härnösand? Eller vilka känner du där? Dom som jag vet om är typ kleverud, jonny, tobbe, mats osv? Har du gjort något med nån av dom eller varit tsm?

Btw, fin blogg & header:))

2011-11-15 @ 00:55:07
Postat av: nita

Hahaha! Vilken fin kommentar ovanför.. XD



sv; på fältstudierna så är det mest intervjuer. Den senaste vi hade skulle vi vara på en förskola i några timmar och prata med barnen. (:

2011-11-15 @ 18:25:08
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0