Första advent

Ja idag är det första advent och några hade ju turen att få snö idag, men inte jag eller, jag som längtat väldigt länge nu, ne jag får visst bara se regn ja, aja får hoppas att det fortsätter snöa i Timrå och att det som kom nu stannar kvar satt det finns snö då jag kommer hem iaf.

Idag har vi varit och handlat lite och gjort pizza till lunch, så nu har mamma och pappa nyss börjat rulla hemmåt igen, så jag ha börjat plockat in lite tvätt i garderoben och lyssnar på musik bara.
Vill kunna träna men har blivit så förkyld så kanske lika bra att vila lite, kanske ska läsa lite medans man orka ha ögonen öppna. ;P

Känns som att denna söndag kommer bli seg!!

Kommentarer
Postat av: nita

Har snöat hela dagen här i Härnösand, snöar fortfarande. Har komme väldigt mycket snö! :D

2011-11-27 @ 15:24:25
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0