Farsdag

Goddagens!
Idag är man ganska trött och seg efter gådagens partaj på kåren.
Jag och Ida har legat i sängarna hela dagen typ och bara tittat på tv, riktigt skönt måste jag säga, sedan vid halv 4 tiden så drog vi ner på stan och åt på donken, och kan säga att de var då ett väldans strul där idag, killen som jobbade var skit konstig och verkade inte vara så bra på att jobba där. Först fick alla i kön vänta på maten typ så vart jätte mycket folk runt omkring som bara stog och väntade, sen då vi kom upp och satt oss så kom vi på, han hade aldrig frågat vad vi ville ha för dricka utan tagit förgivet att vi ville ha cola, och vi fick inget kvitto heller och kvittot behövde man ha för att gå på toan eftersom det tydligen stog en kod på det, snacka om bra gjort. :O

Lämnade iaf av Ida på tågstationen vid 5 tiden så cyklade jag hem sedan och nu ser jag på tv och sega bara, orkar inte göra något, blir nog en tidig kväll idag om man ska orka upp imorgon för första dagen ute på förskolan. :) Måste diska upp min jättehög som jag har också, sjukt jobbigt men man måste väl.

Och idag är det farsdag också, så grattis till alla pappor eller vad man säger. :D

Kommentarer
Postat av: Marlene

Pappa blev jätte glad över presenten du köpt till honom..Kram på dig. <3

2011-11-13 @ 19:45:05
Postat av: nita

Tänk om ni hatade cola och var as kissnödiga, vad hade han i kassan gjort då?

2011-11-13 @ 20:16:36
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

sv; tack! Nä, tror inte det syns så bra för att jag har inte gått upp så mycket. Under sommaren gick jag ner ordentligt av allt vandrande varje dag. Mina lår blev väldigt smala då, nu är dom lite större än innan sommaren. Haha! Så det är ju inget märkbart, som tur är. (:

2011-11-14 @ 19:44:48
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0