=(

Något jag inte tycker om med att bo ensam är då man får svårt att andas och det börjar kännas konstigt i halsen.
Jag får ganska ofta svårt med andingen av någon anledning och just igår började det klias mot halsen och hakan och blev röd och sen började det kännas konstigt i halsen, och jag vet att man kanske inte ska oroa sig så mycket men det gör jag, jag blir jätte orolig så fort något känns fel eftersom jag vill ju inte direkt dö.
Jag tycker det är sjukt läskigt att vara ensam när sådant händer, så igår kväll tog jag mitt första besök på akuten i Gävle, de är tur att jag har så nära till sjukhuset.
De gjorde massa prover åså sen fick man ligga i ett vilorum i massa timmar tills jag kände mig lite bättre och kunde gå hem.
Imorse då jag vaknade var jag tungandad igen ovh hade domningar i armarna, ganska läskig känsla, så ringde vårdcentralen, fel vårdcentral råka jag ringa eftersom jag inte visste vilken jag tillhörde, då jag skulle ringa den jag ska till så gick det inte att komma fram för att det var fullt i kön.
Mamma och pappa är påväg hit för att ge mig sällskap då man inte mår riktigt hundra, men känner att det börja bli lite bättre iaf så kanske slipper ta ett besök till, vi får väl se hur det är ikväll, men måste iaf fixa en tid för att göra om sånna här allergitester, man vet ju inte om det är något jag ätit som kan ha orsakat detta, så har knapt vågat ätit något idag, en liten yogurt fick jag tillslut i mig, ska försöka äta lite mer till middagen.

Det jobbiga är att man ska få in en uppgift idag också som jag tänkte bli klar med igår men vart ju lite förhinder nudå, men skulle få lite hjälp sen så det känns skönt, 1 liten grej kar bara sen kan jag skicka in den.
Ska orka städa sen också eftersom jag får besök av Jessica imorgon, skönt och få hit en kompis också så man får andra tankar, lite roligare tankar och få hitta på massa skoj. :)
Blir nog en tidig kväll idag får jag hoppas för jag är jätte trött.


Kommentarer
Postat av: nita

Men gud! Vad läskigt. ):

Jag hatar att bo själv då jag får ont någonstans eller gör illa mig, då saknar jag mamma som alltid kan hjälpa mig. ):

2011-11-02 @ 17:09:08
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: jessicaa

låter kanon eliin, ska komma och ta hand om dig ja :)

2011-11-02 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0