11/11/11

Roligt datum idag, eller ja ganska häftigt faktiskt.  =)
Ett sånt här datum som många väljer att gifta sig på eller liknande, kanske ger det tur för någon, eller kanske inte, vem vet.
Jag har iaf haft heldag i skolan idag, lite musik/drama typ, ganska roligt, sedan på efter lunch så var det massa snack om vfun och uppgifter som ska göras där.
Nära nu, redan på måndag startar jag min första vfu, så ska bli spännande och roligt.

Tänkte gå och handla lite och panta nu snart, måste även slänga lite sopor och diska så bäst man börja då. ;P

Kommentarer
Postat av: nita

Du verkar ha lika mycket att göra som jag har. XD

När du ändå håller på med disken så kan du ta min också. (:

2011-11-11 @ 17:13:11
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0