vårdcentralen

Idag har jag varit på vårdventralen och kollat lungorna typ, eller ja om jag har astma eller något,  och just idag lät det bra på lungorna men eftersom att det ligger i släkten så kan det vara så att jag har en lindrigare astma, men så fick jag veta att jag kanske hade luftrörskatarr också, det kanske är därför jag har ont vid bröstet. :o
Fick en ganska stark dos bricanyl, så har varit jätte skakis hela dagen, har sett ut som att man haft parkinson nästan, är fortfarande lite skakis, men det är nog borta imorn för hoppningsvis.

Efter det blev det lite shopping på stan med mamma och  en fika på Waynes, kom hem med en ny partyväska, en röd stickad kofta till julafton, en svart klänning till nyår, ett par lila täckbyxor, en blå mössa och en ny mascara.
Så nu har jag handlat i stort sätt allt jag behöver innan jul, känns bra.

Nu har mamma åkt hem och jag har nyss duschat och dragit på mig lite myskläder, så nu ska jag kolla igenom lite böcker,  hejs!

Kommentarer
Postat av: Marlene Andersson

Tack för idag gummarn, vi hade en trevlig dag och i morgon kommer du hem så att vi får rå om dig ordentligt..

Kram Mamma .

2011-12-13 @ 19:41:22
Postat av: nita

Luftrörskatarr är jättejobbigt. Hade de för typ 4år sedan. o:

Hoppas det blir bättre snart då.

2011-12-14 @ 10:17:43
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0