äntligen funkar bloggen igen :D

Äntligen har felet rättats till här på bloggen och nu kanske man kan få börja skriva lite igen då, som man inte har kunnat gjort på 1 vecka ungefär.
Har varit grymt jobbigt, man vill ju gärna kunna skriva av sig lite vad som händer och sker, men kan ju berätta lite om min helg iaf.

Åkte ju hem till Timrå i torsdags, så kom Emma och hälsade på, vilket var väldigt trevligt eftersom man inte träffat henne sedan haloween.
På fredagkväll åkte jag hem till Emma och var med henne och några grabbs, lyssnade på då dem sjung karaoke, vilket var väldigt underhållande.
På lördagen hamnade jag inne på Mathias rum, han skulle ju lära mig något spel förstår ni, har inte riktigt fattat hur man gör än, lite svårt sånt där så lär ju bli ett spel jag spelar då jag har lite och göra eller något. :P
Sedan samma dag så firade vi mamma eftersom hon fyllde år, så blev smörgåstårta och kakor då.

På kvällen blev det lördagsmys framför tv med en påse chips,julmust och Så mycket bättre, ganska najs. :)

Söndagen spenderades på Birsta för att köpa julklappar, hade inte köpt någon innan och kom hem med allihop. ;p + en rosa fleecejacka, ett knallgult pannband och ett par uggs till mig själv. ;P
Känns skönt att ha det där klart och slippa ränna bland 1000 folk och trängas, var nog många då jag var där. :P
Pluggade lite och såg på hockeyn på kvällen, vilket inte blev någon vinst tråkigt nog.

Imorse blev det till att kliva upp halv 5 för att hoppa på tåget som gick halv 6.
Tog bussen hem från tågstationen och råkade kliva av en busshållplats för tidigt så fick gå i regn en längre bit än jag skulle fått annars, sprang upp med väskan och ställde den innan för dörren, skynda mig att ta cykeln och trampa iväg till skolan, trots att det var glashalt ute så man höll på halka, ursh.
Dagen började med en redovisning om vfun, skönt att man var tvåa att få redovisa för sedan halvsov jag seriöst, jag var så himla trött, och det pinsamma var att vi satt i en ring och då ser ju alla om man somnar, så blev att man blunda till ett tag och sen röck man till och kolla sen blunda också fortsatte det så, hade ju varit pinsamt om läraren bah: Ja Elin, vad säger du om det? eller något liknande, så kan jag knapt hålla upp ögonen. HAHA.

På lunchen blev jag bjuden på pizza av Olivia, hon var skylldig mig sedan sist vi åt det, så idag hade ingen av oss med sig lunch så då bjöd hon tillbaka så att vi delade på en pizza idag med, inte helt fel.
Gick och la mig i en soffa efter jag ätit, eller soffa och soffa, den var hård som fan så kaske man ska kalla det bänksoffa, men med lite bra musik spelandes ur hörlurarna var ju inte helt fel tills man började nästa lektion som var ett dramapass med en rolig dockteater och en rituppgift, ganska roligt så då höll jag mig mer vaken iaf.

Nu har jag nyss ätit pizza igen, ni hör ju vad tjockt, men mamma kom hit idag för hon ska följa med mig på vårdcentralen imorgon, och hon kom ju vid 7 satt behövde bli något snabbt, men efter nyår blir det till att ta tag mer i träningen och äta lite bättre, så att man inte bli något svullo.
Båda vi är helt slut efter att ha klivit upp tidigt idag så blir en tidig kväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0