tråk!

Vaknade först runt 6- halv 7 tiden och var så trött att jag såg i syne, tyckte att datorn stog i sängen fast det bara var min mobil som låg där, så trodde jag hade somnat med datorn. Sen märkte jag att datorn stog på golvet och somnade om, haha trött tjej, vaknade igen runt 11:30 och tvingade mig upp och fika och duscha lite innan man la sig i sängen igen för lite plugg. Så sjukt jobbigt att man måste koppla massa saker i uppgiften till litteraturen och hittar fan inget som passar, orkar inte kolla mer nu, måste börja skriva snart, för bara det lär ju ta sin tid, så får väl se vad jag kan få ihop.

Ikväll lär jag väl också ska plugga om det inte är något annat som dyker upp.

Juste, såhär snyggt färgglad var jag igår då jag skulle åka hem, inte undra på att en del folk kollade. xD Men vadå, det är väl fint. ;)


Kommentarer
Postat av: nita

Lite typiskt dig med massa färg, haha! Men det där var ju att ta allt till en ny nivå. (:

2011-12-15 @ 17:42:32
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0