nyårsnaglar

Tog en promenad med Cornelia ute i kylan, skulle ta ut pengar och fixa en partyhatt, men fanns ingen i hela Timrå, så måste ju ta mig in till Birsta imorgon då.
Hann nästan bara hem och få lite värme så skulle man vandra upp till Jessica för att få naglarna fixade till nyår, så svartglittriga med stjärnor på fick det bli, schnyggt! ;P

Få hoppas de inte hinner förstöras innan imorgon nu bara, jag är så försiktig jag bara kan, huvudsaken dem är fina imorgon. :)

Iaf så efter nagelfixningen så drog jag hem och åt middag, sedan for jag på hockey med mamma, Timrå- Färjestad, men man kunde lika gärna stannat hemma för gud så dåligt dem ska spela, men skönt att tränarna blev sparkad, borde de blivit för längesen, dem bryr sig ju inte om laget.
Men de borde införskaffa sig nya målvakter också, för man kan ju inte påstå att dem är bra iaf.

Har börjat lägga fram lite kläder som jag ska ha med till fjälls, får väl packa färdigt imorgon på dagen, känns inte som att det är nyår imorgon, och att det snart är dags att åka till fjällen, men tyckte inte att det kändes som att de var julafton dagen innan det heller. :o
Men förhoppningsvis kommer jag ha väldigt roligt imorgon. :D

Nu ska jag gå upp en snabbis tror jag, godnatt på er för nu kommer jag inte skriva något mer idag. :)

Kommentarer
Postat av: nita

Fint med stjärnor på naglarna. :D

Blev ju 2 självmål i Timrå-matchen. De har tappat helt denna säsong. Får hoppas de inte lämnar elitserien.



Själv ska jag se en kamp mellan topplagen (1:an & 2:an) när de spelar första matchen efter nyår. Kan bli spännande.

2011-12-31 @ 11:02:40
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0