lillajulafton :)

 Igår hade vi lilla julafton, tillsammans med de här folket. ;P
åt mat, massa lek, åt god marängswisch och öppnade lite julklappar. ;P
Väldigt trevligt. :)
Fick hundbesök på mitt rum också, en pluttig lite golden, söt, men mindre söt då den börja tugga i sig mina nya tofflor, men men gå nog ordna så dem ser fin och fräsch ut igen. ;P
På kvällen var man ganska trött så tog en bok av mamma och gick och la mig i sängen med lite musik, sjukt skönt att inte somna så sent för en gångs skull. :)

Juste, ska kanske berätta vad jag fick för julklappar också, fick ett biopresentkort och en pyamas, och pyamasen invigde jag redan samma kväll. ;P heheh alltid najs.



Kommentarer
Postat av: nita

.. och hemma hos oss är det katter som tuggar på saker. Haha! :D

2011-12-27 @ 16:24:12
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0