julafton

Hade en trevlig julafton tillsammans med familjen, farmor, robban, farfar och Siv. :)
Mat och massa tjocksaker så det räcker för ett bra tag frammåt tror jag.


Det här var väl lite av julklapparna då. :D

*Ljudsystem till datorn, så nu kan jag ha musikkrig med Mathias, vilket vi även hade då alla gått hem, sjukt najs.
Kan ju även ha party för gävlegrannarna. ;P

*muffinsmaskin

* brödrost, så nu kan jag slänga mitt skit jag har där nere.

* Lampa

* Presentkort på birsta 200 kr

* benvärmare

* en liten snäcka av Adrian, gulligt. :D<3

* En blåsapa

* Värmetofflor

* kuddhögtalare

* sånna där man sätter ihop påsar med xD, de var de som lät som lego som jag nämde innan. xD

* En fleecetröja


Vet inte om jag glömt något, men tack så mycket alla :) <3
Imorgon bli det lilla julafton med några andra i släkten så julafton är inte slut än. ;P

Ikväll väntas party, har varken skor eller kläder för det och Birsta är stängd, men aja löser sig nog, lär nog bli roligt vilket fall. ;P
hör av er på 070-6126629(partymobilen) om ni vill något efter klockan 7. ;P


Kommentarer
Postat av: nita

Är bjuden på lite fest jag också, men Jocke orkar inte, fast hans syster skulle stå för all alkohol. Haha! :D

Ser att du också vi as braiga julklappar. :D

2011-12-25 @ 14:30:17
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0