hejsan hoppsan, fallerallerah, när julen kommer ska varenda unge vara gla

Här snöar det stora snöflingor idag, och jag peppar med julmusik, lite julstämningen måste man ju försöka få och hela denna dag kommer nog hjälpa mig med det ganska mycket, eftersom idag ska jag på lilla julafton i Härnösand hos min käre vän Nita, tillsammans med hon och Sofie. :D
Baka peppisar, laga finmiddag, kolla på massa julfilmer, spela spel och massa annat mys, lyssna på jullåtar lär vi också ska göra, när man bakar peppisar kan man slänga in lite sånt så man får någon känsla i det hela. ;P

Ska väl börja gå mot bussen om en halvtimme och hoppas på att man slipper halka och slå ihjäl sig. ;D
Lär väl ska få plumsa i snön då det snöat massaoch förmodligen ingen har skottat hästvägen. :O
Äh ska inte klaga, jag vill ha snö och då får man stå ut med att plumsa i snön. :D

Jag vill bygga en snögubbe, haha finns det snö som räcker till det i H-and Nita? ;D

Ne nu måste jag packa klart det sista så jag har det färdigt, hejs! :)

Kommentarer
Postat av: nita

Nja, har vare snöblandat idag men det ska nog finnas så det räcker. Annars får vi åka ut till Häggdånger där det är mer snö. Haha. (:

2011-12-19 @ 13:56:07
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0