Gott nytt år!

Blev väckt tidigt idag av mamma för att vi skulle fara in till Birsta och handla en blomma och jag skulle ha en partyhatt och lite annat tillbehör till nyårsfesten. :)
Tycker det varit dåligt med nyårssaker i år, typ hattar,tutor och allt det där, brukar finnas på varenda affär men nu finns det knapt på någon, men fick ju tag i en i Birsta iaf som tur är.
Efter åkte vi förbi jessica för att hämta min mössa och andra saker som jag glömt där igår, så nu håller jag på packa, och rummet ser helt kaos ut för just nu ligger det väskor och kläder utpsridd över golvet bara så det är tur att jag har ett stort rum, annars hade det varit ännu mer kaos.

Om det inte går att mobilblogga, vilket det sällan bruka göra, så kommer ni inte få någon uppdatering ifrån mig på 1 vecka. Jag hoppas att det är bra täckning dit jag ska så det går att använda iphonen, annars dö man ju om man inte kan använda mobilen på en vecka. :o
Tar med partytelen ifall att det är 0 täckning men jag hoppas på att ha tur med mig. :D

ser framemot kvällens partaj, ser mindre framemot morgondagen då man ska upp tidigt och lär vara död men vafan är det nyår så är det, då ska man ha roligt. :D

Nu ska jag fortsätta packa, Gott nytt år alla ! :)


Kommentarer
Postat av: nita

Gott nytt år! :D

Syns nästa år då? (:

2011-12-31 @ 12:42:24
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0