Godmorgon!

Vaknade imorse av att jag var tungandad, hade tänkt sovit länge idag men det gå ju inte sova om man har svårt att andas så blev till att ta lite bricanyl och kliva upp och se om det blev något bättre.
Just nu har det blivit lite bättre iaf som tur är. =)

Idag ska man tillbaka till skolan igen, börjar klockan 13:00, kommer kännas jobbigt att sitta still i ett klassrum och lyssna i hundra år då man kunnat varit ute och lekt och annat nu på dagarna, men det ska nog gå bra, är ju trots allt inte långt kvar innan vi slutar för det här året.
Idag åker Timråtröjan på, har sagt länge nu att om Timrå vinner över Brynäs så tar jag Timråtröjan på skolan, och eftersom dom vann i helgen så får jag inviga tröjan där idag. ;P HAHA

Aja ska väl börja packa ner sakerna jag ska ha med mig i väskan så man inte glömmer det. :)
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Marlene

2011-12-05 @ 13:46:34
Postat av: Marlene

Heja TIMRÅ IK..



Hoppas att du bliivit bättre i andningen.. Snart ska vi till Vc igen och utreda det...



Kram Mamma

2011-12-05 @ 13:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0