en dag kvar

Ja det är dagen innan julafton, vilket man inte alls kan tro, snön kom alldeles för sent i år så man har inte hunnit fått någon riktig julkänsla, känns som att det ska vara en helt vanlig lördag imorgon, men man får hoppas det blir en rolig och mysig dag imorgon iaf och att man kanske har tur att få se lite snöfall utanför. :)
Har nyss slagit in de sista julklapparna, tappa en stor rulle silvertejp över foten så tro fan att jag fick en bula där, gjorde ont iaf, och ja jag hade silvertejp till ett paket, men det var mest för att dölja lite saker på kartongen och för att kartongen inte gick att stänga riktigt så man behövde en starkare tjep att he ihop den med. :)
Paketen under julgranen har åkt fram också, och blev extra nyfiken över ett stort blått paket från mamma och pappa, inte för storlekens skull, utan för att paketet var rätt så tungt, undra vad de kan vara, det får man vänta och se tills imorgon. =)
Längtar tills man får se sista avsnittet av julkalendern, spännande nu och vill veta hur det hela slutar, roligt att det är en julkalender som passar mer för de äldre i år än något som passar för 3 åringar, förra årets var väl också bra och anpassad för alla, men flera år innan dess såg jag inte ens på julkalendern för har bara varit något skit. :o

Ska väl ta och bädda sängen och kanske göra något åt pudelhåret, ikväll ska jag ta mig till Emma en sväng och ha lite julklappsbyte hehe. ;P
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0