Birsta City

Drog på Birsta med mamma efter maten för att checka lite på mellandagsrean, och skulle byta ett par skor och en fleecetröja, och med mig hem fick jag två par skor istället. ;P

Ett par stövlar

Och ett par lägre skor, som man även kan ha till fest. :)


En ny bh fick jag med mig hem som såg väldigt knövlig ut på denna bild ser jag nu, svarta leopardstrumpbyxor och ett par röda trosor. :D


En piggelingrön tröja, men det synns inte att den är den färgen här men det är den, en typisk mig färg med andra ord. ;P

Istället för fleecetröjan jag fått i julklapp så bytte jag den mot en svart och en större storlek, hade nyss köpt en rosa fleecetröja innan jul så därför passade jag på att byta färg då jag endå skulle byta storlek. ;P
En grå kavaj till nyår och ett par svarta mjukisbyxor.


Så det blev några påsar man kom hem med, och det är ju najs.

Så nu är birsta presentkortet borta, och glömde ju använda det först och glömde använda bonusen på stadium också så då missade jag 50 kronors rabatten på mjukisbyxorna men men...

Vad händer på nyår alla, vart är festen?
I år vet man seriöst ingenting och verkar som att alla letar fest, är det ingen som tänkte ha något eller? :P

Kommentarer
Postat av: nita

Hittar du inget så kan vi sitta och dricka hemma hos mig, haha! Har inget inplanerat för nyår. o:

2011-12-27 @ 22:11:10
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0