ÄNTLIGEN!

Hejhej!

Då har man klarat av första dagen i skolan på ett tag då, haha ne men det var inte så illa faktiskt, vi satt mest och diskutterade lite frågor, var ganska roligt att å träffa alla igen. :)
Skulle göra mig ett nytt försök på pannkakor idag fast med min större stekpanna, men antingen var smeten väldigt dålig eller så är mina talanger för att göra pannkaka riktigt dålig, det gick ju inte, så slängde skiten och gick och på affärn och köpte mig en kycklingmacka och lite Merjouice istället. ;P
Men det var bra att jag gick ut för då märkte jag att det hade börjat snöat ute, äntligen säger man åt det, tog ju inte alls lång tid. Hoppas att det snöar hela natten så man får se lite vitmark när man vaknar imorgon.

Nu ska jag se på tv ett tag och se om det är något roligt att titta på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0