We wanna party...

Älskar att kläder kan förstöras i tvätten, efter första tvätten dessutom.
Min nya fina appertiff tröja skulle tvättas för första gången då, så ha den svarta färgen färgat av sig på den rosa luvan, fyfan vad less man blev för det var inte en billig tröja, och vafan köper man märkeskläder till pris på flera hundra eller t,o,m upp över 1000 spän så vill man ju gärna att det ska vara bra kvalitet och gärna att det inte ska förstöras efter första tvätten.
Sådär blev det ju med min vinterjacka i våras också så var ju bara att lämna tillbaka och det måste jag även göra med denna. :(

Har iaf fyllt på köket med lite mer mat så jag har något att leva på.xD
Sen var jag,mamma och pappa ner på stan en sväng och besökte systemet och tog en glass, Mathias den slöungen stannade hemma, han missade iaf en god glass.

Till middag blev det pizza, känner att et blir fetmat varje dag nu också alkohol på det liksom, jag kommer sluta som en liten köttbulle. xD HAHHA

Nu har familjen dragit hem och jag har precis gjort mig i ordning lite, så nu ska jag på konsum en snabbis och köpa en dricka sedan ska jag försöka leta vart Emelie bor utan att åka vilse för lite förfest, eller ne det blir ju förförfest eftersom riktiga förfesten är på en krog faktiskt. xD

Aja ha en trevlig kväll för det ska jag ha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0