skön dag

Skön dag idag, Skulle gå från 13- 15 men vi fick sluta tidigare så slutade väl ungefär 14:15, så då drog jag och lämnade pengar till David för finsittningen som är på fredag, sedan drog jag ner på stan en sväng och kikade runt, tyckte jag inte såg en enda rolig grej, tror jag måste dra till Valbo någon dag istället.

Idag pratade dom om VFU, verksamhetsförlagd utbildning, ja ni vet praktik med andra ord, och verkar inte som att man får vara på sin hemmakommun utan måste välja mellan ett par som stog. Jag som hade velat haft min praktik i Timrå. :o
Sen verka det som att man ska vara på samma ställe alla år, att man inte byter ställe utan det jag får nu kommer jag allitd ha på resten av praktikerna, det är väl både bra och dåligt kanske. :o
Nu gäller det bara att man ska förstå sig på hur man gör för att ansöka om VFU..

Känner mig jätte trött idag och försöker läsa den där boken vi fick igår men går lite trögt, jag läser ganska segt i vanliga fall men då jag är trött läser jag ju ännu segare, har lyckats kommit igenom 46 av 97 sidor, så är ju en bit kvar men man kanske inte behöver läsa allt tills imorgon, är ju en liten bok på 24 sidor också kanske ska satsa på att läsa den istället. xD

Känns ju bra att jag tagit fram mat så har jag ingen ork att göra just den maten längre, känns ju dö jobbigt, men kan ju inte låta det va heller då blir det väl förstört? :O

Ikväll ska jag bara vara med på trubadurkvällen med nollebingo, ska inte ut och partaja sen för känner att jag måste spara det jag har kvar nu tills imorgon då det är fest på kåren på kvällen och missade det sist och skulle tydligen vara riktigt roligt där, så då blire lungt ikväll. :)
Men det börja 18:00 ikväll så kanske bäst man sätter igång att göra någon mat och allt innan man måste gå då.

Ha en trevlig kväll. :)

Kommentarer
Postat av: nita

Det är samma för oss med VFU, samma ställe hela tiden. Men det är ju för att man har en llu som ska hålla koll på en och sånt. Dom måste ju få lära känna en och de.

Om kommunen vi vill ha VFU i inte finns med på listan får vi prata med VFU-ansvarige så kommer han försöka fixa den till oss. Han sa att oftast löser det sig. Du kan ju kolla upp det.

2011-08-30 @ 18:25:48
URL: http://timetostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0