suck..

Kära mobil, vart ha du tagit vägen?
Jag saknar dig och vill gärna att du återvänder till min närhet..
Var så mycket lättare då du fanns här, och du är för dyr och fin för att hamna i någon annans händer, så se till att komma fram käre vän, vi hör ju liksom ihop du och jag.. =(

Har letat exakt efter vägarna jag gick från att jag vet att jag hade mobilen sist, men än så finns det inget spår av den, den är fortfarande påslagen iaf men frågan är: hade jag ljud på eller inte? känns som jag hade de men nu blev jag riktigt osäker. :O

Fan den är ju förhelvete ROSA, man tycker ju att den borde synas, men nejnej..
och om den skulle kommit in till polisen så tycker man ju att dom kan svara då det ringer så man vet att någon tagit hand om den..

Känns riktigt jobbigt måste jag säga, min mobil är som en bästa vän för mig, inte kan jag klara mig utan den eller.. också var den ju faktiskt ganska ny, så då känns det mer jobbigt. :o

Mamma och pappa kommer ner och hjälper mig lite nu, typ fixa ett vanligt simkort bara så jag kan ha min gamla tele tillsvidare, leta min tele m,m.
Kanske är lättare att leta om någon ha en mobil också så man kan ringa samtidigt.
Aja få hoppas de löser sig..

Kommentarer
Postat av: nita

Har du vare till polisen och kollat då, fall någon har lämnat in den där?

Ni får leta överallt extra noga. o:

2011-08-28 @ 13:26:04
URL: http://timetostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0