Stök i lägenheten

Godmorgon!

Eller egentligen var mitt godmorgon för längesen för behövde kliva upp tidigt för att vara vid konsum då dom öpnnade, så jag känner mig ganska död idag, ögonen känns tunga och jag ska orka med fest ikväll liksom.

Min nyckel var inte på affärn,utan hittade den tillslut i min skinnjacka, vaför i hela friden la jag nyckeln i jackan som jag inte ens haft på mig? Ha ju alltid lagt nyckeln i lillväskan, men vart väl stressad då mamma och dom kom och slängde ner dom på första bästa ställe kanske?
Men tur den är hittad åtminstånde. :)

Hittils har vi fixat lite med några hyllor, lagat mina persienner osv. Ska på affärn och handla massa sedan också.

Men nu ska jag iaf gå och ta rätt på min tvätt och följa med mamma på sos(sibylla) och lämna nå tips typ.

Skriver mer senare.. :)

Kommentarer
Postat av: nita

sv; Vi kör på hårt direkt första veckan. Med sedan så har vi typ bara en föreläsning veckan efter. Skönt. Nästan lika veckan efter det.

2011-08-27 @ 17:26:12
URL: http://timetostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0