Regnet bara öser ner..

Ja som rubriken säger så tror jag himlen öppnade sig precis och släppte ner ett helt hav över Gävle, regnet är så kraftigt att det t,o,m startade ett billarm, sjukt illa!
Åskar gör det också, men jag hoppas det slutar regna innan ikväll för man vill ju inte komma till en fest och se ut som att man har badat precis, eller man vill ju inte heller komma till fest i gummistövlar och ett jobbigt paraply man ska få dras med hela kvällen. :o
Har ju varit jätte fint väder hela dagen, hela veckan i stort sätt så kom det här skit vädret nu. :O

Hann iaf ner på stan innan regnet hann komma, så kom hem med 3 stycken nya smycken.

ett halsband som ser ut som en kamera, 1 ring som ser ut som en klockan och en vanlig ring bara med lite krimskrams på. ;D
Så dom får det bli ikväll så ska jag leta några passande örhängen till de.

Man blir ju inte så pepp på fest då det regnar ute, då känns det ju mer som en sån här dag då man ska mysa ner sig framför en film med en påse godis typ, men man blir nog mer pepp när man väl börjat dricka lite.

Blir förfest hos Emelie innan vi drar oss vidare mot Kåren. :P

Ne nu ska jag börja göra mig klar så jag slipper se ut som ett troll i håret. xD Fast ska det fortsätta regna så kommer jag göra det vilket fall men endå..

HA DET BRA!

Kommentarer
Postat av: Marlene Andersson

Vilka läckra smycken du har handlat.

Hoppas att du får en trevlig kväll nu. Kram Mamma.. :-)

2011-08-31 @ 15:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0