Nollekampen

Idag har det varit nollekampen i stan, med olika stationer där det delades ut olika uppdrag och vi fick poäng för hur vi utförde uppgiften och hur bra vi fjäskade, vi fick 5:a( högst poäng) på ALLA fjäskningar, bra gjort!
Det kunde vara uppgifter om t.ex : gå fram till främmande människor på stan och fråga om man fick klippa av deras tvättlappar på kläderna, eller typ be folk skriva autografer på kroppen, och i ansiktet och mer intima delar så blev det lite högre poäng, så stog Annika på min kind förut, och det stå t:ex carro på min mage. xD HAHA
Så gå det ju på tid också så man hann ju inte skaffa så många. :P

Var iaf en rolig dag, och vädret var rätt bra sådet var kanoners.
Drog på Donken med Natalie då nollekampen var avslutad, för då mådde jag inte lika illa längre så Donken var riktigt gott då. :D

Cyklade hem efter och bytte kläder och drog till Paveljongen där det var grillning ikväll.
Var bara där ett par timmar sedan kom familjen, allaihopa.;P

Så drog på coop och handlade lite godis, chips och annat gott inför kvällen, så idag blire lungt för min del.
Glömde ju mina hemnycklar där, så hade ju bara tur att pappa och Mathias var kvar hemma så jag kom in.
Jag hoppas verkligen att den finns kvar imorgon, för lösa ut en ny nyckel är ju inte billigt. :O

Nu ha jag iaf nyss tryckt i mig lite toast, så nu är man äckligt mätt kan jag lova, och endå ska man få i sig allt gott också. xD HAHAH

Juste köpte gummistövlar idag, skulle behövt dom igår då det regnade men fick ju mina 2 löner idag så nu fick jag äntligen mina stövlar jag ville ha, eller nästan.
Ville ju ha ett par rosa, men fanns ju bara 1 jätte stor storlek kvar. =(
Så fick bli svarta, men för att göra dom lite mer egen och lite snyggare såklart, så köpte jag rosa snören och satt dit istället för dom svarta som redan satt på. :P
Sådär ser dom ut, lite dåig bild men aa:

Nu är jag redo för en plaskig och regnig höst. ;) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0