måndagspartaj

Hallåhallå!
Då var första riktiga skoldagen avklarad.
Idag var det mest genomgång av schemat, indelning i grupper, både till den kommande gruppuppgiften och för att klassen ska delas in i mindre grupper, och typ fotografering av grupperna.
Kändes så fult för hon som skulle fota kunde ju typ ingenting och bara för att jag själv gått foto så tänker man ju lite mer på t.ex : Varför i hela friden stå hon mot en brun bakrund och ha sämsta ljuset? Eller varför gör hon ingen uppställning och tänker lite på längdskillnaderna för såg ju inte alls bra ut. Nu var ju det inga viktiga bilder, det var mest för att dom skulle lära namnet på oss men endå, man tänker ju så bara för att man håller på fota en del själv, och jag fick hjälpa henne med kameran bah : kan någon av er fota åså, man bah : eeh jag? xD HAHA


Har även varit på Biblioteket och skrivit ut något till kursliteraturen och vette tusan hur jag ska klara mig igenom nio sidor engelska, som säkert lär vara svår engelska, ha ju inte ens med mig mitt lilla lexikon hit, men får väl kolla upp ord på datorn om jag fatta nada. xD
Aktiverade mitt Hig-kort till ett lånekort också så nu kan jag låna böcker på bibblan om jag känner för det också.


Aja nu har jag precis ätit, ris och chicken nuggets fick det bli idag, och känner mig lite duktig för tror jag inte kokat ris förut, men brände det inte iaf så det är ju kanoners det, kommer snart vara mästerkock ja, HAHAH eller inte. xD

Nu ska jag leta några kläder att ha på mig, vågar inte ha kläderna jag ha på mig nu på fest ikväll, fast tänkte ta det ganska lungt ikväll men endå man vet ju aldrig om dom gå sönder eller något.
Sedan ska jag iaf börja med att göra mig klar så att jag får mer tid att läsa de typ 124 sidorna, eller ne det kommer jag aldrig hinna tills imorgon men man kan ju börja läsa åtminstånde så blir det inte lika mycket läsning imorgon.
Därefter drar partyt för vecka 2 igång, hej å hå, värre än studenten det här men man n0llas bara en gång i sitt liv, en del ingen gång, men det är sjukt roligt så man kommer nog sakna n0llningen sedan skulle jag tro. :)

Aja dags man sätter igång att göra det jag ska om jag ska vara vid paveljongen klockan 20:00.
HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0