Kårkväll


Denna otroligt snygga papperstalrik har jag gått med runt halsen hela kvällen, drog nämligen på kårkväll vid 4-tiden så har varit där och träffat massor av roligt folk.
Vi blev först indelad i olika grupper som består av olika djurnamn eller vad man ska säga, jag hamnade med bävrarna.
Man skulle bl.a. rita denna snygga bricka som är på bilden som vi "nollor" MÅSTE ha på oss på alla sånna där kvällar.
På den står föreningensnamn,mitt namn, en bild på en bäver, loggan, och en avprickningslista för nolleveckan som håller på fram till nästa onsdag. :)
Och juste strecket visar vår snygga vinst från 5-kampen. Var en speciell gren då man skulle dra ett snöre genom typ 6 personer, och det snöret skulle genom kalsonger/trosor och bh band, sen skulle det ut fort igen och vi vann den grenen, och vi vann även hela 5.
Tror jag aldrig sett så många halvnakna människor på samma gång, och då räknas ju inte badstranden. :OxD

Vi fick även sjunga sånger, och komma på en egen sång som vi ska sjunga inför alla och då ska man hellst tracka ner de andra djuren och liksom visa att man är störst och bäst själv liksom. :P
Vi ritade våran "kampflagga" eller vad man ska kalla det för.
På våran stog det: Do it for Beaver, och en målad bäver i hörnet med Justin Bieber frilla. ;D


Efter 9 blev det party i ett tält där det var rätt så mycket folk, och dom sålde alkohol i baren till riktigt bra priser.
Öl- 19 kr, x-cider-29 liksom m,m, gå man på en vanlig krog så får man ju aldrig något så billigt. :P
Så vid tolvtiden ungefär drog jag och några hem, och kändes skönt att man fick sällskap enda fram till huset så man slapp gå själv i mörkret.:)

Men har haft en riktigt rolig kväll, ångrar inte att jag gick dit.
Ett perfekt sätt att lära känna nya människor på+ att det var väldigt roligt.
Tror det var den roligaste kvällen jag varit med om på länge, och de är ju inte slut än, fortsätter ju redan imorgon. :D

Men är riktigt trött nu efter att ha varit uppe tidigt, och lekt och greja typ hela dagen så nu ska jag gå och lägga mig i sängen, och det ska bli så himla skönt. :D
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad kul att du hade en kul kväll. Och det är ju alltid roligt att kunna hitta lite nya vänner på en sådan tillställning..

Hoppas att du sov gott ..



KRAM

2011-08-25 @ 07:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0